Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

"Η ΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ"



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΦΙΛΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΙΚΗ ΑΙΓΙΟΥ 

Στην παραλία, που ονειρεύεται να γίνει πόλος έλξης και σοβαρών επενδύσεων, στην Αλική Αιγίου, η κα Μαρία Τσουκαλά, (υποψήφια βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Αχαΐας), επέλεξε να συγκεντρώσει τους Αιγιώτες φίλους της την Κυριακή 20/9, το μεσημέρι. 

Κρατώντας σφιχτά στο χέρι της ένα κλωνάρι γαρδένιες, αυθόρμητα, χωρίς σχεδιασμό και γραμμένους λόγους η κα Τσουκαλά αφού ευχαρίστησε αυτούς που την πρότειναν, αυτούς που την ενθάρρυναν και όλους τους συνεργάτες της έναν-έναν, τόνισε με σθένος αλλά και συγκίνηση μεταξύ άλλων: «Έχω επάγγελμα που αγαπώ και τιμώ και είμαι ήδη καταξιωμένη στην κοινωνία που ζω. Εμπλέκομαι με την πολιτική μόνο γιατί θέλω να προσφέρω, να καταθέσω την ψυχή μου, να σταθώ δίπλα στον αδύναμο, να ορθώσω λόγο γι’ αυτόν, να παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για την πατρίδα μου. Έχω ακλόνητα ιδανικά, όνειρα, ιδέες, σχέδια αλλά, ΟΛΟΥΣ εσάς, σας έχω ανάγκη να με βοηθήσετε μετά της 4 Οκτώβρη! Δεν φτάνει ένας με καλή πρόθεση για να πάμε μπροστά, πρέπει να είμαστε ΟΛΟΙ ενωμένοι για τον τόπο μας. Να ανταλλάσουμε σκέψεις, απόψεις εστιάζοντας στο κοινό συμφέρον και όχι το προσωπικό όφελος. Επιθυμώ και σας παροτρύνω να με επιλέξετε αν και εφόσον πιστεύετε σε μένα και μόνο γι’ αυτό!».Η ομιλία της ομολογουμένως ήταν γεμάτη παλμό, πάθος και ψυχή, πράγμα που πέρασε στον κόσμο ο οποίος ενθουσιάστηκε, συγκινήθηκε και καταχειροκρότησε την υποψήφια. 

Με την παρουσία τους τίμησαν την καταξιωμένη γιατρό ο πρώην υφυπουργός υγείας και διοικητής του ΙΚΑ κ. Γρηγόρης Σολωμός, ο νομάρχης Δημ. Κατσικόπουλος, ο δήμαρχος Συμπολιτείας κ. Καλογερόπουλος, αντινομάρχες, πρόεδροι κοινοτήτων, δημοτικοί σύμβουλοι αμφίπλευρων παρατάξεων, ο πρόεδρος του ΕΚΑΜΕ, του εργατικού κέντρου, του εμπορικού συλλόγου Αιγίου, μέλη του ιατρικού συλλόγου, πολλοί εκπαιδευτικοί και πλήθος φίλων που την αγαπούν και στηρίζουν τον αγώνα της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: