Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ



Γεννήθηκα στο Αίγιο και μεγάλωσα σε μια οικογένεια με βαθιές δημοκρατικές αρχές που με ακολουθούν σε όλη μου τη ζωή. Είμαι παντρεμένη με τον Δημήτρη Σωτηρόπουλο και έχω τρία παιδιά.

Για 25 χρόνια εργάζομαι ως ιδιώτης γιατρός πνευμονολόγος και αξιώθηκα να εισπράττω μοναδικές ανθρώπινες στιγμές μόνο και μόνο προσφέροντας τις γνώσεις μου και ίσως και μια αγκαλιά με ήθος και σεβασμό στον ανθρώπινο πόνο…

Το 2006 έθεσα για πρώτη φορά υποψηφιότητα -όπου και εκλέχθηκα- ως δημοτική σύμβουλος στο Δήμο Αιγίου. Προτεραιότητά μου τόσο στην τοπική αυτοδιοίκηση όσο και σε άλλους τομείς που δραστηριοποιούμαι ήταν -και πάντοτε θα είναι- ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
(Eίμαι ενεργό μέλος στα Δ.Σ: της Ένωσης Γυναικών Ελλάδας, του Λιμενικού Ταμείου Αιγίου, της ΔΕΥΑ Αιγίου, του ΚΑΠΗ Αιγίου και μέλος της οικολογικής οργάνωσης ΙΡΙΔΑ).

ΓΙΑΤΙ ΔΕΧΤΗΚΑ ΝΑ ΠΟΛΙΤΕΥΤΩ
Δεν κρύβω ότι παρ΄ολο που δεν ήταν μέσα στις προτεραιότητες μου να πολιτευτώ -προβληματίστηκα πάρα πολύ για το αν θα έπρεπε ή όχι- δέχτηκα με συγκίνηση την πολύ τιμητική πρόταση που μου έγινε να είμαι υποψήφια Βουλευτής. Ο λόγος που την αποδέχτηκα είναι ότι είμαι από καιρό πεπεισμένη ότι το ΠΑΣΟΚ και βεβαίως ο πρόεδρός μας στοχεύει στην ανανέωση της πολιτικής ζωής της χώρας μας, μέσα από πρόσωπα άφθαρτα, άξια, καταξιωμένα στην κοινωνία και με προοδευτικές ιδέες. Άλλωστε πιστεύω ότι σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, το ΠΑΣΟΚ είναι η μόνη διέξοδος για την πατρίδα μας από το τέλμα που βρίσκεται.

Όλοι βιώνουμε καθημερινά την μεγάλη οικονομική κρίση, την ανεργία, την ανασφάλεια, την αδικία, την υποβάθμιση των υπηρεσιών στη δημόσια υγεία, την αναταραχή στην παιδεία, την καταστροφή του φυσικού μας περιβάλλοντος. Η Ελλάδα δεν μπορεί να περιμένει άλλο. Εμείς οι πολίτες δεν αντέχουμε άλλα βάρη. Έχουμε ευθύνη απέναντι στα παιδιά μας για τον κόσμο που θα τους παραδώσουμε.

Έχω πειστεί ότι το ΠΑΣΟΚ έχει τις γνώσεις αλλά κυρίως έχει τη θέληση να μας βγάλει απ’ τη μιζέρια, απ’ την πορεία προς την καταστροφή. Χρειάζονται όμως άνθρωποι που να πιστεύουν σε ιδανικά, να έχουν αξίες στη ζωή τους, να αγωνίζονται με γνώμονα το γενικό και όχι το προσωπικό συμφέρον. Άνθρωποι καθαροί, με ικανότητες, με θέσεις, με ιδανικά, με αγωνιστικότητα. Άνθρωποι που δεν περιμένουν την κοινωνική καταξίωση ή την επαγγελματική και οικονομική αποκατάσταση μέσα απ’ την πολιτική.

Είμαι σίγουρη ότι το ΠΑΣΟΚ έχει στο επίκεντρο της προσοχής του τον πολίτη και ότι θέλει με την ανανέωση αυτή να διώξει μακριά τα βαριά σύννεφα που σκεπάζουν τον πολιτικό ορίζοντα της πατρίδας μας και να λάμψει πάλι ο ήλιος και ειλικρινά πιστεύω ότι έχω την έμπνευση, τη δύναμη και το πάθος για έναν αγώνα ως την τελική νίκη και δικαίωση.

ΓΙΑΤΙ ΖΗΤΑΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ

Ζητάω την ψήφο σας γιατί αισθάνομαι ότι έχω το σθένος να παλέψω μαζί σας για να βελτιώσουμε την ποιότητα της ζωής μας ώστε να κτίσουμε μια κοινωνία όπου ο πολίτης δεν θα στέκεται στην γωνία ανήμπορος να αντιδράσει παρακολουθώντας αμέτοχος τους επιτήδειους που λυμαίνονται τον τόπο μας, να φτιάξουμε μια πολιτεία που δεν θα μας κάνει να αισθανόμαστε αδύναμοι και αδικημένοι.

Ζητάω την ψήφο σας γιατί αισθάνομαι ότι έχω το ήθος να σταθώ στο ύψος των περιστάσεων, να υψώσω τη φωνή μου και να μ' ακούσουν ώστε μαζί να φτιάξουμε μια κοινωνία που θα πετάξει από πάνω της την μιζέρια, να ανακτήσουμε μια χώρα με ανθρώπους που θα χαμογελούν, θα ελπίζουν, θα προοδεύουν, θα ζουν σ΄ ένα καθαρό περιβάλλον, θα έχουν δικαίωμα να ονειρεύονται ένα καλύτερο αύριο.
---
Από την Παρασκευή 18/09/09 θα λειτουργεί το πολιτικό της γραφείο στο Αίγιο, (στην οδό 1η Μάη 4 -τηλ. 26910-61210). Στην Πάτρα αντιπρόσωπός της θα βρίσκεται καθημερινά στα κεντρικά γραφεία του ΠΑΣΟΚ. 

3 σχόλια:

tzina sid είπε...

ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΡΦΑΝΗΣ είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΓΙΑΤΡΟ Κ. ΜΑΡΙΑ ΤΣΟΥΚΑΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ ΤΟΠΟ ΜΑΣ. Η ΑΝΑΝΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΑΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΗΣ Κ. ΤΣΟΥΚΑΛΑ. ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ.

ΣΑΚΗΣ ΑΡΦΑΝΗΣ

ΠΑΝΟΣ είπε...

ΕΝΑΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ ΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ.ΜΙΑ ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΩΣ ΚΥΡΙΟ ΜΕΛΙΜΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΥΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΤΑ ΕΔΡΑΝΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΒΟΥΛΗΣ.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ